Megbízó: HÉROSZ ZRt.
A hazai építőipari piac egyik vezető szereplőjének a megrendelésére készült el ez az összetett helyiség- és eszközkataszter. Az anyacég és a tagvállalatok egész országban lévő telephelyein a rendszer segítségével pontosan nyomon követhetőek a gépek, eszközök, szerszámok státuszai, így az erőforrás tervezés lényegesen leegyszerűsödött.
Feladat:
A kifejlesztett rendszer feladata a Hérosz Zrt. tagvállalatainak kezelésében lévő épületek állóeszközeinek nyilvántartása. Ezt egy web alapú, vonalkód azonosításra épülő eszköz- és helyiségkataszter kialakításával oldottuk meg az építőipari piacvezető cégek között szereplő, nagyberuházásokkal foglalkozó partnerünknek.
Megvalósítás:A vállalat székhelyén tartott riportok alapján felvázolódtak az elvárások és az igények. Mivel évi több milliárdos bevétellel rendelkező cégről van szó, ahol egyszerre párhuzamosan folynak a kivitelezési munkálatok, fontos az erőforrás gazdálkodáshoz és tervezéshez a rendelkezésre álló eszközök pontos és tényszerű katasztere (mi és hol található, milyen státuszban). A fő rendező elv a helyiségekhez történő rendelés volt. Ezért első körben egy helyiség klasztert kellet kialakítani. Telephely / Épület / Emelet / Helyiség. Következő fázisban az eszközök adatbeviteli formját határoztuk meg. Miután az eszközök is rögzítésre kerültek a rendszerben, ez után történhetett meg a gépek, szerszámok és eszközök leltár alapján történő helyiséghez rendelése. Egy adott helyiségből az eszközök kiadása, bevételezése, selejtezése, szervizbe történő kiadása és visszavételezése történhetett meg gyorsan és egyszerűen. Ezekhez a mozgatásokhoz a megbízó által adott minták alapján automatikusan legenerálja a rendszer a kívánt jegyzőkönyvet. Mivel minden adat egy központi adatbázisban került eltárolásra, a leltárokhoz, statisztikákhoz szükséges adatok kinyerése jelentősen leegyszerűsödött.
Megvalósítás éve: 2007–2008
Főbb komponensek:
PayTech © 2014