Megbízó: Fővárosi Bíróság
A homogén informatikai megoldáson nyugvó, rendkívül összetett rendszer képes kezelni a Bíróság 11 irodaházában dolgozó, több ezer alkalmazottjának, s az azokhoz érkező vendégeknek a beléptetését, s nyomon követését.
Az elsődleges feladaton túl fejlett munkaidő-nyilvántartási és engedélyeztetési funkciók is segítik a szervezet vezetőinek munkáját.
Feladat:
A Bíróság a fővárosban több épületben helyezkedik el, s a klasszikus, analóg kártyás beléptetés nem bizonyult kellően modernnek és biztonságosnak. E mellett a szervezet munkatársai rendszeresen hagyták el hivatali ügyben az irodát, s ezeket az utakat, s azok hivatalos mivoltát nehéz volt követni.
Megvalósítás:
A megoldást csapatunk a Sárkány Zrt.-vel szoros együttműködésben oldotta meg, ők szállították a hardver elemeket, s kollégáink valósították meg a projekt teljes körű tervezését és kivitelezését. Az első feladatunk a megrendelő pontos igényeinek felmérése volt, ezt a két szállító cég szakemberei a megbízó informatikai vezetőivel közösen végezték el. A folyamat eredménye első körben egy követelmény specifikáció, majd egy részletes rendszerterv volt. Ez utóbbi alapján kezdődött a fejlesztői munka. A projekt a megrendelő igényeinek megfelelően kettős adatbázis technológiával készült el, ennek megfelelően üzemel MySQL és PostgreSQL alapú rendszer is.
Az elkészült rendszer legfontosabb funkciói a következők:
A rendszer bevezetése a megrendelő szakmai csapatával együttműködve zökkenőmentesen zajlott, s a Fővárosi Bíróság munkatársai a mai napig megelégedettséggel használják az elkészült rendszert.
Megvalósítás éve: 2008-2009
PayTech © 2014